A Crypto.com a jelentős marketing-hadjárata után végre elindítja a tőzsdéjét az Egyesült Államokban. Az előzetes várólistán szereplő felhasználók számára már nyitva áll a rendszer, de a nagyközönségnek még egy kicsit várnia kell.
A várólista egyelőre csak kis létszámú intézményi partnert jelent, akikkel előzetesen megállapodtak. A következő pár hónap során azonban a tervek szerint teljesen megnyílik a befektetők számára a tőzsde, így bárki igénybe veheti majd a szolgáltatásaikat.
A nagyobb, intézményi befektetőket, legalábbis az USA-ban működőket, pedig már most arra ösztönzi a tőzsde, hogy vegyék fel velük a kapcsolatot, hogy jogosultságot kapjanak a platform használatára, és kipróbálhassák azt.
A megszokottnak mondható tőzsdei szolgáltatásokon kívül a Crypto.com egy VIP-részleget is indítana, ahol a tagok különböző rendezvényeken, eseményeken való részvételre lesznek jogosultak, emellett piaci elemzéseket, előrejelzéseket is kapnának. Ezen kívül pedig egy zártkörűen működő, exkluzív fórumhoz is hozzáférést kapnának.
Kris Marszalek, a Crypto.com ügyvezetője izgatottságát fejezte ki az indulás miatt, és személyesen tette meg a bejelentést erről. Elmondta azt is, hogy a csapata keményen dolgozik, hogy mielőbb megnyithassa a platformot a tömegek számára is, mégpedig a lehető leghamarabb.
„Tovább bővítjük a szolgáltatásainkat az Államokban élő professzionális befektetők, kereskedők számára, és ez nagyon is izgalmas számunkra. Az indulás utáni első fázisban az Egyesült Államokban működő intézményi partnerek számára tesszük lehetővé a csatlakozást. Nem titok viszont, hogy amilyen gyorsan csak lehet, meg akarjuk nyitni a tőzsdét mindenki előtt.“
A Crypto.com egy ideje már nagy erőkkel dolgozik a terjeszkedésen. A múlt héten egy NFT airdropot is szerveztek a felhasználóik számára, a kosárlabdázó LeBron James közreműködésével kiadott kollekcióval. A „The Moment of Truth” néven futó gyűjtemény a tőzsde SuperBowl reklámjának 5 550 nézője között került kiosztásra.
Tavaly pedig az ismert színész, Matt Damon szerepelt a tőzsde egyik reklámfilmjében. Az abban használt szlogen szerint „bátraké a szerencse”, Damon ezt hirdette az óriásplakátokon és a tévéreklámokban egyaránt. Ennek a reklámnak már visszhangja is lett a popkultúrában, hiszen a South Park egyik részében a szereplők ezen a reklámon, és Damon szereplésén viccelődtek.